Klachten

Heeft u een klacht? Dat vinden wij erg vervelend en we willen graag naar een oplossing zoeken. Vul onderstaand formulier in en we nemen z.s.m. contact met u op.

Bent u het niet eens met een vordering?
Dan verwijzen wij u graag naar de “Factuur klopt niet” pagina

Klachtenprocedure
WebCasso stuurt u binnen 5 dagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. Indien reeds bekend, informeren wij u in dit bericht binnen welke termijn de klacht zal worden afgehandeld. Een klacht zal binnen maximaal  4 weken na ontvangst behandeld worden.

Let op!
Dit klachtenformulier is enkel bedoeld voor klachten jegens de handelswijze van WebCasso. Wanneer u bezwaar wilt maken tegen de ontvangen vordering, dan verwijzen wij u graag naar de “Factuur klopt niet” pagina.

Klachtformulieren waarin geen geldig e-mailadres of postadres opgenomen zijn, kunnen niet door ons kantoor worden behandeld en zullen worden verwijderd.