De factuur klopt niet

U bent van mening dat de rekening die WebCasso probeert te innen niet klopt of dat u niet de juiste persoon bent. Heeft u de rekening inmiddels betaald of is er iets anders aan de hand waarom u vindt dat de vordering niet klopt. Wij zoeken uit wat er aan de hand is.

Het kan zijn dat u een goede reden heeft om de factuur niet te betalen. Laat ons dit zo snel mogelijk weten door het formulier in te vullen. Dan voert u officieel verweer en is uw bezwaar bij ons bekend.
Als u bewijzen heeft – bijvoorbeeld een betaalbewijs of een bewijs dat u eerder bezwaar heeft gemaakt bij de oorspronkelijke leverancier – stuur die dan mee.

Wij zoeken uit wat er aan de hand is. Zolang wij uw redenen om niet te betalen onderzoeken pauzeren wij onze incassoprocedure. Als duidelijk is wat er aan de hand is – u heeft gelijk of onze opdrachtgever heeft gelijk – dan laten wij u de uitkomst van het onderzoek weten. Pas daarna hervatten wij eventueel de incassoprocedure.

Als u een klacht heeft over hoe wij ons werk doen, laat dit ons dan weten via het klachtenformulier

Ik stuur de volgende bewijzen en documenten mee: